تجاوز یک خاخام یهودی به همه دختران یک مدرسه دینی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 539
نویسنده : حسین


روزنامه صهیونیستی "معاریو" در شماره روز گذشته خود به نقل از پلیس "اسراییل" فاش کرد که یک خاخام یهودی که مدیریت یک مدرسه دینی برای تربیت خاخام های نسل آینده را بر عهده داشته، به همه دختران این مدرسه دینی تجاوز کرده است.


این روزنامه در ادامه نوشت: پس از فاش شدن خبر این جنایت، نیروهای پلیس اسراییل فورا این خاخام را بازداشت کرده و اکنون مراحل بازجویی از وی در حال انجام شدن است تا حقیقت این مسأله تکان دهنده روشن شود.

به گفته این روزنامه صهیونیستی، انتشار خبر تجاوز این خاخام یهودی به دختران این مدرسه دینی، جامعه اسراییل به ویژه جامعه دینی این رژیم را تکان داده و با شکی واقعی مواجه کرده است. سن دختران این مدرسه دینی بین 16 تا 19 سال بوده است.

پس از انتشار این خبر، بررسی های انجام شده نشان می دهد که این مسأله نفرت در میان یهودیان سکولار نسبت به خاخام ها را افزایش داده است.

معاریو در مورد چگونگی فاش شدن این مسأله نوشت: پس از شکایت یکی از دختران این مدرسه، پلیس اسراییل تحقیقات خود در این باره را آغاز کرده و به سر نخ های جدیدی و تکان دهنده ای درباره ادعای این دانش آموز دست یافت



:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز , خاخام ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: